Оренда офісу в Києві: основні критерії вибору будівлі та приміщення

Зручний і сучасний офіс – важливий складник успішного бізнесу. Від вибору приміщення часто залежать ефективність праці співробітників, створення позитивного образу компанії та збільшення клієнтської бази. Особливо це важить, якщо специфіка роботи передбачає візити замовників і партнерів до вашого офісу.

Багато фахівців у галузі комерційної нерухомості стверджують, що вигідніше орендувати офіс у Києві, ніж купувати такий об’єкт. Варіант придбання більш прийнятний для великих компаній із добре налагодженими бізнес-процесами, що мають змогу вилучити з внутрішнього обігу значні кошти. Невеликим підприємцям краще почати з оренди та спрямувати ресурси на розвиток і масштабування своєї справи.

Переваги оренди перед купівлею офісу:

  • відсутність великих витрат;
  • конкурентна вартість приміщень у бізнес-центрах;
  • простий і швидкий пошук завдяки значній кількості пропозицій;
  • можливість змінити розташування на більш відповідне специфіці бізнесу.

Щоб знайти офісний об’єкт, що якнайкраще задовольнятиме ваші потреби, варто скласти список вимог. За можливості попередньо опитайте персонал, партнерів, клієнтів, аби мати уявлення про їхнє розуміння сучасного та продуктивного бізнес-простору. Зазначимо, що не всі пункти будуть рівноцінними, тому їх зазвичай розділяють на основні (обов’язкові) та бажані, якими можна поступатися залежно від обставин.

Вибір району для оренди офісу відповідно до типу діяльності

Багато підприємців вважають, що центр міста – найкращий варіант для розташування офісу, адже це найпрестижніше та найприбутковіше місце. Однак таке твердження працює не завжди, бо насамперед треба відштовхуватися від масштабу та профілю діяльності компанії. Потрібно розуміти, що вартість оренди тут у 2-4 рази вища, порівняно з аналогічними об’єктами в спальних районах чи на околицях.

Головні переваги центру – великий потік клієнтів, розвинена транспортна інфраструктура, престижність. Ці чинники надважливі, наприклад, для бізнесів у галузі туризму, громадського харчування, фінансів, розваг тощо. Якщо ж компанія співпрацює з промисловими підприємствами, торгує спецтехнікою, запчастинами, будматеріалами тощо, великим плюсом стане близькість офісу до власного складу, виставкового майданчика чи об’єкта партнера-виробника. Відповідно, знадобиться приміщення, що віддалене від центру.

Офіс у густонаселених спальних районах – розумне рішення для компаній, що надають побутові та медичні послуги, продають дрібну електроніку, ремонтують побутову техніку тощо. Серед салонів краси, магазинів формату «біля дому», швейних ательє, майстерень з ремонту взуття та одягу популярним варіантом залишаються переобладнані квартири. Для них оренда площі в торговому чи бізнес-центрі неактуальна та нераціональна.

Головні характеристики, на які слід орієнтуватися, щоб зняти хороший офіс, – вид та формат вашої діяльності. Вести бізнес у вибраному місці має бути зручно та рентабельно в плані наявності необхідних ресурсів і потенційних клієнтів. А далі вже можна розглядати статус району, фінансові витрати й інші чинники.

Інфраструктура, транспортна розв’язка та вартість оренди в Києві

Вибираючи місце для офісу за специфікою бізнесу, варто пам’ятати, що велика перевага – транспортна доступність. Зручне розташування та під’їзд, близькість метро та зупинок міського транспорту – вагомі штрихи до портрета успішної компанії в очах потенційних клієнтів, партнерів і співробітників. Однак для бек-офісів, де не планується приймати замовників, допускається зовсім інша логіка вибору приміщення. У деяких випадках економія на оренді об’єкта на околицях міста виходить такою суттєвою, що набагато вигідніше організувати трансфер для співробітників.

Вартість оренди комерційної нерухомості в Києві залежно від району:

  1. Найвища. Центр Києва (Подільський, Шевченківський, Печерський райони) варто обрати, коли бажано розмістити компанію в затишному та сучасному бізнес-центрі. Щоб заощадити, можна звернути увагу на приміщення на Виноградарі, що розташовується за 20 хвилин їзди від центру. Платою за економію в такому випадку можуть стати незручна транспортна розв’язка та повсякчасне утворення заторів у пікові години.
  2. Середня. Оболонський район вважається непоганим для ведення бізнесу, зважаючи на транспортну доступність і високу прохідність біля станцій метро. Належність до статусу «спального» зумовлює прийнятні ціни оренди офісів. Також у середньому ціновому сегменті перебувають Голосіївський і Солом’янський райони.
  3. Низька. Лівий берег обходиться в пару десятків доларів у місяць за м2, а зростання вартості найближчим часом не прогнозується.
  4. Найнижча. Якщо прохідність і престижність району не мають першочергового значення для бізнесу, можна придивитися до нових районів на правому чи лівому березі столиці. Тут пропонують дійсно дешеву комерційну нерухомість в оренду.

Інфраструктура будівлі, де міститься офіс, опосередковано впливає на престиж компанії. Наявність рецепції, охорони, системи відеоспостереження та контролю, паркінгу, швидкісних ліфтів підвищують комфорт і функціональність об’єкта, а відповідно, і його вартість. Для солідного торгового, фінансового чи IT-бізнесу необхідна розвинена інфраструктура, а для невеликого ательє, студії дизайну чи майстерні буде достатньо мінімального набору.

Розташування будівлі та поверховість

Офісам, де приймають клієнтів, важливо мати зрозуміле розташування, щоб не доводилося довго шукати потрібну адресу на мапі, блукати дворами чи витрачати купу часу в спробах знайти заїзд. У разі розміщення в житловому будинку бажано мати окремий вхід для відвідувачів, щоб уникнути незадоволення з боку мешканців. Осібна будівля – зазвичай найкращий вибір для медичних центрів, закладів харчування та відпочинку, а також будь-яких інших бізнесів, що не хочуть ділити простір із сусідами.

Приміщення під офіс варто обирати на 1-2 поверсі або в будинку, де працює ліфт. Можливість розміщення рекламних вивісок – важлива умова для комерційної діяльності. Багато компаній сьогодні віддають перевагу будівлям, що мають статус friendly до людей з інвалідністю. Наявність пандуса, доступного простору, інклюзивних санвузлів – показник вдумливого підходу до бізнесу, зрілої громадянської позиції та турботи про відвідувачів.

Розмір офісу відповідно до штату співробітників

Затісний, незручний, душний офіс – місце, звідки хочеться якнайшвидше забратися, що точно не підвищить продуктивність праці персоналу. Тому треба правильно розрахувати кількість робочих місць і відвести на кожне не менше 6 м2. Якщо планується поступове розширення компанії, краще відразу націлитися на пошук більш просторого варіанту.

Додаткові приміщення в офісі

Відповідно до специфіки роботи, можуть знадобитися окремі кімнати для встановлення серверів, переговорів, обслуговування VIP-клієнтів, проведення презентацій та засідань тощо. Щоб потурбуватися про співробітників, знадобиться приміщення під невелику кухню чи зону відпочинку з кулером, кавоваркою, холодильником та іншою технікою.

Наявність паркування для клієнтів і персоналу

Зручний паркінг здатен відчутно підвищити престижність і відвідуваність компанії. Тому цей чинник варто враховувати в разі пошуку офісу для представницьких цілей. В сучасних бізнес-центрах зазвичай є просторі наземні чи підземні стоянки або навіть механічний паркінг, призначений для автомобілів різних габаритів.

Консультація рієлтора в агентстві нерухомості Axis

Київ – один із найбільших осередків комерційної діяльності країни. На ринку нерухомості під бізнес щодня з’являються десятки нових пропозицій від орендодавців. Якщо ваш запит — оренда офісу Київ! Заощадити час, сили та гроші під час пошуку оптимального варіанту допоможе агентство нерухомості Axis. Наші спеціалісти розуміються на потребах бізнесу різного спрямування та величини, 24/7 відстежують ринок офісів під оренду, вміють оперативно формувати список вимог клієнтів, швидко та ефективно комунікувати з усіма учасниками процесу.

Рієлтор агентства Axis знайде та запропонує до перегляду об’єкти комерційної нерухомості в Києві, що підходять за площею, вартістю, розташуванням, зовнішніми та внутрішніми критеріями. Потенційному орендатору залишиться тільки вибрати найбільш відповідний варіант. Якщо вам потрібна професійна допомога для оренди офісу, телефонуйте 044-233-78-78 або пишіть нам у Viber, Telegram чи WhatsApp – +380-99-265-04-78.



Powered by Froala Editor

Актуальне
Бiльше новин