Чому для оренди офісу обирають Печерський район

Печерськ називають діловим центром Києва, адже цей масив столиці один із найбільш престижних і комфортних для роботи. Різноманітність офісного фонду в цьому районі вражає: від відреставрованих будинків початку XIX століття до сучасних бізнес-центрів. На Печерську можна знайти як досить бюджетні варіанти, так і елітну комерційну нерухомість для діяльності будь-якого формату: IT, туризму, торгівлі, банківської справи тощо.

Бізнес-переваги: чому підприємці обирають Печерськ для оренди офісів

Печерський район міста Київ – не лише культурний центр із Києво-Печерською Лаврою, Хрещатиком, стадіоном «Олімпійський», монументом «Батьківщина-Мати», Парком Вічної Слави, Маріїнським парком, театрами, виставковими залами, розважальними комплексами й багатьма іншими об’єктами. Тут розташовується й урядовий квартал із Верховною Радою, резиденцією Президента на Банковій, Міністерством закордонних справ, Національним банком України й іншими державними установами.

Такий потужний осередок політичного та культурного життя столиці робить Печерський район надзвичайно сприятливим і для ведення бізнесу. Зняти офіс на Печерську можна поруч зі штаб-квартирами світових компаній і представництвами іноземних організацій. Місцевий ринок комерційної нерухомості пропонує велику кількість варіантів у кращих бізнес-центрах – «Саміт», Lucky Net, «Крапля», «Ілта», «Реноме», «Омега», Regus Horizon Tower, «Хрещатик Плаза», Carnegie Centre, Regus IQ, а також у реставрованих історичних будівлях, осібних спорудах, переобладнаних квартирах тощо.

Переваги Печерського району для бізнесу:

«Прохідна» місцевість. Печерськ щоденно відвідують тисячі жителів столиці та закордонних гостей, що означає великий потік потенційних клієнтів.

Зручна транспортна розв’язка. Зняти офіс на Печерську в Києві – вдале рішення, адже персоналу та замовникам буде легко дістатися вашої бізнес-локації власним чи громадським транспортом. У районі налічується кілька великих станцій метро.

Сучасне середовище. Для багатьох співробітників розташування роботи в центрі міста – не лише про зручність проїзду. Це ще й ознака соціального зростання із задоволенням амбіцій, що спонукає розвиватися в професійному плані й далі. Тому оренда офісу в Печерському районі – стратегічний крок для зростання компанії, підвищення рентабельності справи та покращення продукту чи послуги.

«Зелена» місцевість. Тренд на сприятливе екологічне оточення на робочому місці дістався й України. Висококласні спеціалісти з фінансової, IT та інших сфер часто надають перевагу «чистим» районам. Тому Печерськ із його парками, скверами та зеленими вулицями – шанс привабити до команди перспективних співробітників.

Автономні бізнес-центри. Будівлі під офісні та торгові приміщення повністю готові до використання. Тут завжди знайдеться варіант під класичний офіс, open space чи будь-який інший формат бізнес-локації, де не доведеться нічного переробляти та вкладати додаткові кошти. Сучасні бізнес-центри оснащені охоронними системами, клімат-контролем, необхідними комунікаціями, включно з телефонними лініями та швидкісним інтернетом. Багато комплексів можна віднести до універсальних, адже вони містять заклади харчування, банківські відділення, магазини тощо.

Оренда офісу в Печерському районі пропонується не лише в бізнес-центрах. Завжди є приміщення в переобладнаних квартирах, нежитловому фонді, реставрованих історичних будівлях. Ці варіанти зазвичай обходяться дешевше, хоча все залежить від локації та площі. Усе ж треба готуватися, що оренда офісу в центрі – недешеве задоволення.

Інфраструктура та зручності – ідеальні умови для бізнесу

Печерськ якісно вирізняється розвиненою транспортною інфраструктурою, достатньою кількістю наземного громадського транспорту, вдалим розташуванням метрополітену, доволі зручним середовищем для автомобілістів – наявність паркувань, заправок тощо. Для ведення бізнесу найперспективнішими вважаються об’єкти поблизу станцій метро «Арсенальна», «Палац Спорту», «Олімпійська», «Печерська», «Дружби Народів». Клієнтам легко сюди дістатися як своєю машиною, так і громадським транспортом.

Оренда офісу в Києві на Печерську – автоматичний доступ до сучасної інфраструктури:

зручних наземних і підземних паркувань;

соціальних об’єктів для роботи та відпочинку;

комунікацій (телефонних, локальних, бездротових, інтернет-мереж);

безпекових технологій (охоронних систем, відеоспостереження тощо);

новітніх бізнес-центрів і коворкінгів із продуманою внутрішньою будовою;

розвиненого бізнес-середовища з усім необхідним для пошуку клієнтів і партнерів.

Головна ж запорука успішності бізнесу – місце. В Печерську людей приваблюють культурні пам’ятки, магазини й бутики на будь-який смак, розважальні заклади, ресторани, готелі, салони краси та інші об’єкти. Усі відвідувачі району – потенційні клієнти, яких не треба спонукати приїхати до вашого офісу, адже вони вже тут. Достатньо вміти зацікавити їх послугою чи продуктом. Зняти офіс у Києві в Печерському районі – розумне рішення й з погляду пошуку партнерів, адже солідне розташування автоматично викликає довіру.

Вартість оренди за квадратний метр у найпрестижнішому районі Києва

Печерськ – не лише найпрестижніша для бізнесу, а й найдорожча місцевість столиці. Тому оренда офісного приміщення обійдеться тут недешево. Вартість за місяць стартує від $ 400-550, але все залежить від площі та місця. Ціна формується відповідно до розташування об’єкта, поверховості, наявності розвиненої внутрішньої інфраструктури в будівлі – швидкісних ліфтів, підземного паркінгу, охоронних систем тощо. Офіси в бізнес-центрах зазвичай обходяться дорожче, але пропонують усе необхідне для початку роботи без додаткових вкладень – витрат на ремонт, проведення інтернету, охорону, відеоспостереження тощо.

Як знайти та орендувати офіс на Печерську, не втрачаючи часу

Досвідчений рієлтор – спеціаліст, що розуміється на потребах бізнесу різних напрямів діяльності, тому здатен якнайшвидше знайти оптимальний варіант приміщення під офіс у Печерському районі Києва. Звертаючись до компанії AXIS, клієнти можуть розраховувати на професійний підхід з увагою до найменших деталей. База даних постійно оновлюється та поповнюється об’єктами комерційної нерухомості під різні запити та бюджети. Вам не потрібно буде займатися перевіркою власника та «чистоти» операції.

Щоб не втрачати час, важливо максимально чітко сформувати запит та відправити його рієлтору, аби почати пошук приміщення. Необхідно визначитися з площею, близькістю до станції метро й іншими особливостями розташування, типом і поверховістю будівлі, обов’язковими, бажаними та непотрібними інфраструктурними елементами, бюджетом. Це допоможе відразу відсіяти невідповідні вимогам об’єкти. Спеціалісти AXIS вміють швидко організовувати перегляд варіантів на зручний для клієнта час і знають, як домовитися про більш вигідні умови оренди з огляду на характеристики офісу.

Юридичний супровід угоди

Агентство нерухомості AXIS забезпечує юридичний супровід на всіх етапах обговорення та укладання угоди щодо оренди комерційної нерухомості, тому Ви можете не турбуватися, що залишитеся без професійної та компетентної підтримки в найвідповідальніший момент.

Договори оренди нежитлових об’єктів доволі прості, але відрізняються деталями. Це може бути Ваш шаблон, розроблений і погоджений із юристами, але зазвичай орендодавець надає власний варіант, що потребує додаткового вивчення. Тому допомога досвідченого юриста точно не буде зайвою.

Особливу увагу варто звертати на такі пункти договору:

порядок прийому-передачі об’єкта;

формування та строки орендної плати;

можливості використання нежитлової нерухомості;

відповідальність за дії з об’єктом, які не передбачені договором;

гарантії орендодавця щодо відсутності обтяжень, претензій третіх сторін тощо.

Багаторічний досвід і знання цивільного права дають змогу фахівцям компанії гідно представляти інтереси клієнтів під час укладання угод з оренди об’єктів нежитлової та комерційної нерухомості. Професійний юридичний супровід від спеціалістів нашої компанії – ваша впевненість у «чистоті» об’єкту: відсутності боргових обтяжень, правдивості інформації щодо власника, можливостей використання нерухомості тощо.


Актуальне
Бiльше новин